piątek, 30 października 2015

Cross Stitch Crazy 208

Nie było mnie kilka dni w domu i jak wróciłam to czekała na mnie paczuszka a w niej m. in. zagraniczna gazeta Cross Stitch Crazy 208, którą dostałam od pasmanterii internetowej Haftix za co bardzo dziękuję.

Uwielbiam gazety o hafcie krzyżykowym a te zagraniczne szczególnie, zawsze są dołączone do nich jakieś niespodzianki co uwielbiam a czego w naszych polskich gazetach niestety nie ma. W Empiku są niektóre gazety zagraniczne ale cena jest dosyć wysoka niestety... A te gazety angielskie mają taki klimat, uwielbiam je przeglądać, zawsze przeglądam je na innych blogach u dziewczyn i się zachwycam. Jestem teraz szczęśliwą posiadaczką jednego numeru z czego bardzo się cieszę.

Gazeta Cross Stitch Crazy 208 ma 82 strony i dołączona jest do niej książeczka z małymi wzorami świątecznymi oraz zestaw do wyszycia dwóch kartek, schemat do nich jest w gazetce.

Tak wygląda ten numer ze wszystkimi dodatkami.

Okładka jest dość zimowa, bardzo ładna jak zawsze, uwielbiam te gazety :) 

To pierwsze strony, kilka słów od redakcji i w skrócie pokazane co znajdziemy w tym numerze.

Na kolejnych dwóch stronach jest szczegółowy spis treści wraz ze zdjęciami.
Wszystko to co znajdziemy na kolejnych stronach.

Tutaj jest troszkę do poczytania...

Dwa hafciki z dodatku do numeru, bardzo mi się podobają te wróżki choć za wróżkami nie przepadam ale te maleńkie akurat wpadły mi w oko :)

I wreszcie haft z okładki czyli dwóch przyjaciół, ten ze skarpetkami na uszach jest świetny :)

Na kolejnych stronach listy od czytelników wraz z haftami, ta rubryka jest świetna. Fajnie jest tak pooglądać to co zrobili inni...

Następne dwie strony z listami, nie wiedziałam, że są aż cztery strony, myślałam że dwie.

 Jak zawsze w zagranicznych gazetach są drobne schematy, które można wykorzystać do różnych projektów. W gazecie mamy pokazane jak można je wykorzystać. Jest to dosyć ciekawe, bo można się czym zainspirować :)

Na następnych stronach mamy oferty sklepu, zdjęcia "produktów" oraz gdzie można je zamówić.

Świąteczny hafcik, czyli Mikołaj... Troszkę dziwny, czyżby on był w sukience czy ja coś źle widzę...
Dość ciekawy ten Mikołaj :)

Reklamy czyli jak zamówić prenumeratę oraz bonusy.

Kilka drobnych, kosmicznych wręcz hafcików. Akurat w tym temacie mnie nie interesują hafty ale jak ktoś lubi to są... Zawsze można gdzieś umieścić.

Troszkę do poczytania...

I coś dla dzieci... Fajny sposób zagospodarowania go :)

Znów kilka reklam...

Są także hafty do kartek - bombki, dzwoneczki... Takie drobne, na kartki w sam raz.


Znów troszkę reklam oraz akcesoria...


Motywy zwierzaków w motyw w kratkę. Bardzo podoba mi się wiewiórka, piękna jest.
Te motywy podobają mi się najbardziej z całego numeru.

Kilka stron do poczytania.


Kilka drobnych motywów do kalendarza adwentowego :) Ale te wzory można także inaczej zagospodarować. Nigdy nie robiłam żadnych kalendarzy... A widziałam nie jeden raz u innych na blogach. Może kiedyś się skuszę.


Znów troszkę do przeczytania.





Jeszcze kilka maleńkich hafcików, te piesek jest cudowny podobny do pieska mojej sąsiadki. Ten pingwin i małpka rewelacja. Z pewnością je gdzieś wykorzystam.

Jest też zapowiedź następnego numeru, na dwóch stronach mamy przegląd tego co będzie w kolejnym numerze. Tego właśnie brakuje mi w polskich gazetach.

Krótkie kursy...

I na koniec kilka reklam jeszcze:


Ten zestaw był dołączony do tego numeru.
Uwielbiam takie dodatki, brakuje ich w polskich gazetach. Taki dodatek to świetny pomysł.

Drugi dodatek:

Trzeci dodatek to książeczka z kilkoma haftami o tematyce świątecznej:





I to już koniec. 
Jedyne czego mi zabrakło to haftów z serii Somebunny, jestem wielką miłośniczką króliczków. Mam kilka już wyszytych. Widziałam je właśnie w tych gazetach ale widocznie tym razem nie wystarczyło dla nich miejsca tym razem, Numer jest bardziej zimowy...

Ta gazeta jest cudowna, uwielbiam zagraniczne gazety z haftem krzyżykowym. 
Są dodatki, jedyny minus to cena :( Choć w pasmanterii internetowej Haftix cena jest przystępna, bo jeśli chodzi o empik to cena jest dużo wyższa.
Gazeta jest bardzo wartościowa, jest w niej wiele zdjęć i sporo małych haftów, które można dowolnie wykorzystać. Jest pokazane jak można oprawić dany haft, zawsze można się zainspirować.
Jest także sporo tekstu, więc jest co czytać.

Gazetki można znaleźć tu.

Bardzo dziękuję Pasmanterii Internetowej Haftix za możliwość zrecenzowania Cross Stitch Crazy.
Z pewnością wykorzystam kilka schematów z tego numeru.




7 komentarzy:

  1. Lubie Crazy, nawet bardzo, ale jak piszesz numery sa rozne. Tu podobaja mi sie zwierzaki w kratke i chyba tyle. Az sie zdziwilam ile dodatkow! Az 3? Wow:) Ale tez sporo jest tu do poczytania, wiec dla mnie spory plus! Nie lubie gazetek obrazkowych:P
    Milego czytania i czekamy na hafciki z tego numeru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten numer nie jest aż tak fajny jak inne. Pewnie jak w każdej gazecie są lepsze i gorsze numery. Ten jest troszkę gorszy ale da się coś wybrać :)

      Usuń
  2. mnie najbardziej podobają się te małe wróżki. mam wzór tylko na jedną,więc jeśli byłabyś taka dobra i się wzorkami podzieliła,będę baaardzo wdzięczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogę się podzielić :)
      Gdzie mam je przesłać?

      Usuń
  3. Oczywiście numery różnią się - raz są lepsze, a raz gorsze - jednak generalnie biją na głowę nasze rodzime wydania. Piękne w tym numerze są motywy zwierzaków w kratkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, te zagraniczne są dużo lepsze według naszych niestety. Nasze są drogie, ciężko czasami znaleźć coś dla siebie i nigdy żadnych dodatków. Mnie akurat bardzo kuszą dodatki a w naszych gazetach niestety ich nie ma :(

      Usuń