środa, 22 marca 2017

Muminkowa rodzinka

Muminki chodziły za mną już od dawna. Lubiłam oglądać tą bajkę jak byłam dzieckiem. 
Zawsze chciałam mieć je wyszyte i od kilku dni są ze mną :)
Skończyłam je dokładnie trzy dni temu, jeden dzień zajęły mi czarne kontury. 
Haft wydaje się, że nie jest taki wymagający i nie ma za wielu kolorów ale jak szykowałam muliny to okazało się, że kolorów wcale nie jest tak mało. I wbrew pozorom nie szyje się go tak szybko jak mogłoby się wydawać. 

Tak oto prezentują się skończone już Muminki:

Kilka zdjęć bez konturów:





I gotowe:









Kilka zdjęć zrobionych wieczorem z użyciem lampy w aparacie:













Dziękuję za komentarze oraz odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Muminki :3 Teraz już nie ma takich bajek ...
    Cudny obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  2. C U D N Y H A F T !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! Też lubię Muminki, chociaż zdecydowanie moją ulubioną bajką z dzieciństwa są Gumisie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, uwielbiałam Muminki! A haft oczywiście przecudny :) Dziękuję za przywołanie miłych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny haft!! Uwielbiałam Muminki , a Mała Mi jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny haft! Ja też bardzo lubiłam Muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna muminkowa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rodzina Muminków :) Haft wydaje się na pracochłonny, szczególnie kontury, ale za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są Twoje Muminki. Też je lubię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubiłam w dzieciństwie tę bajkę, śliczny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek, urocze Muminki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń