czwartek, 17 sierpnia 2017

Małe zakupy :)

Ostatnio odwiedziłam Biedronkę i kupiłam sobie kilka rzeczy, m. in. ten piękny kalendarz.
Uwielbiam te motywy z liśćmi. Ostatnio pojawiają się one wszędzie.
Tak oto wygląda mój nowy kalendarz: 






Ale to nie koniec moich zakupów, kupiłam jeszcze zeszyt również z tymi pięknymi wzorami:

Jeszcze wypatrzyłam zakładki magnetyczne do książki:


Kupiłam także zakładki indeksujące, ale inne niż te co wszędzie w kolorach neonowych. Sami zobaczcie:

I na koniec ostatnia rzecz - zeszyt w kolorze różowym:


Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze :)
Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Świetne zakupy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy:-)) Muszę odwiedzić Biedronkę:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kalendarz, bardzo ciekawie wygląda w środku, bo nie ma godzin narzuconych. Chyba kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta monstera na kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane zakupy. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakładkami magnetycznymi. Może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiałam się nad wielorybami :D
    a te zakładki działają? bo jakoś nie jestem do nich przekonana

    OdpowiedzUsuń