sobota, 2 września 2017

Wspomnienia z wakacji - Sopot

W tym roku wakacje spędziłam w Sopocie. Byłam tam już po raz kolejny, uwielbiam tam jeździć. Pięknie tam jest. Zrobiłam troszkę zdjęć, chciałam się z Wami nimi podzielić. 
Na początek Dworzec PKP w Sopocie



 Krzywy Domek 



Słynne Molo w Sopocie 




Papuga Ara cudowna :)













Statek Pirat






Molo wieczorem 
















Gdynia Orłowo - molo 






Gdynia - port






Są i mewy, ta jedna pozowała mi do zdjęć więc zrobiłam jej małą sesję zdjęciową :)














Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze pod moim poprzednim wpisem. Bardzo się cieszę, że moja kwiatowa kosmetyczka tak bardzo Wam się spodobała :) 
Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Bardzo dawno nie byłam w Sopocie,dzięki Twoim zdjęciom przypomniałam sobie(ale nie wiele):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W Sopocie byłam w tym roku tylko na kilka godzin. Było przeraźliwie zimno.

    Mewy na Molo są świetnymi modelkami. Pozwalają podejśc sie na wyciągnięcie ręki

    OdpowiedzUsuń