niedziela, 1 października 2017

Druga kwiatowa zakładka, ale trochę inna...

Niedawno pokazywałam jedną z tych zakładek, można ją zobaczyć tu
Mam jakąś "dziwną" kanwę, bo wychodzą na niej dwa różne rozmiary. Kwadrat 10x10 nie jest kwadratem tylko prostokątem i ten sam haft wyszyty z jednej strony kanwy wychodzi szeroki, natomiast z drugiej strony dłuższy. 
I takim sposobem na tej samej kanwie zostały wyszyte te zakładki i mają różne rozmiary. 
Widać to na zdjęciu, ta po lewej stronie jest szersza ale krótsza natomiast ta druga odwrotnie. 

Każdy z kwiatów z bliska. 
Widać, że ten z lewej strony jest szerszy natomiast ten z prawej odwrotnie.





Chyba pierwszy raz spotykam się z taką kanwą. A zorientowałam się jak rysowałam sobie kwadraciki 10x10 do jednego z haftów i te kwadraty były prostokątami. 

13 komentarzy:

  1. Fajne wzory :) Takie radosne :) A kanwa to aby nie Panama? Ona ma prostokątne kratki ;) a sprzedają ją że niby do xxx też się nada ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, jeszcze mi się nigdy to nie zdarzyło. Pierwszy raz coś takiego kupiłam.

      Usuń
  2. Kwiatuszki śliczne - takie energetyczne :) Kanwa rzeczywiście dziwna, ale to chyba Panama, tak jak napisała Meri. Na szczęście w małej pracy ta dysproporcja nie ma żadnego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam o tej kanwie i chyba taką własnie mam. Nie wiedziałam nawet, że są takie, pierwszy raz na taką trafiłam. Jakoś ją wykorzystam...
      Bardzo się cieszę, że moje zakładki się podobają :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. i proszę: odwracasz kanwę i masz niby dwa wzory :D super patent i do innych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale ja jednak wolę tą "normalną" kanwę. W tej haft jest w jedną stronę długi i wąski a w drugą szeroki i krótki. Nie jest taki jak ma być.

      Usuń
  5. Oj tam rozmiar nie jest ważny! Ważne, że masz dwie śliczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, i każda z nich jest trochę inna choć tej sam haft :)

      Usuń
  6. Super zakładki. Kiedyś też miałam taką dziwną kanwę.

    OdpowiedzUsuń