niedziela, 16 września 2018

Zakładka z misiem Fizzy Moon

Dawno mnie tutaj nie było, ostatnio mam jakoś mało czasu. Ale nie oznacza to, że nie wyszywam. 

Rok temu pokazywałam Wam zakładkę z misiem Fizzy Moon i teraz znów wyszyłam taką zakładkę. Tym razem na innej kanwie i jest ona nieco większa.
Tą poprzednią możecie zobaczyć tutaj.
Obie są takie same, lecz różnią się rozmiarem a wyglądają tak:

Widać te różnice w rozmiarze na zdjęciach. Ta po prawej stronie jest ta "nowa".
Ta po lewej jest na tej kanwie o której już Wam pisałam kiedyś, że jest w jedną stronę szersza. Kwadraty 10x10 krzyżyków nie są kwadratami tylko prostokątami. Natomiast ta po prawej jest na "normalnej" kanwie wyszyta. 








Sam haft bez czarnych kreseczek wyglądał tak:

I już wyłania się miś...


Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze: