środa, 1 stycznia 2020

Zimowa zakładka z krasnalem

Pierwszy wpis mój w nowym 2020 roku.
Na początku życzę Wam spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze.

Jeśli chodzi o haft, to skończyłam go jeszcze przed sylwestrem, lecz jakoś nie miałam czasu na pokazanie go. Ostatnio te krasnale widzę wszędzie. Kiedy w jednej z gazet zobaczyłam zakładki z nimi pomyślałam, że może i ja sobie taką wyszyję. Jest kilka do wyboru, mi akurat ten się najbardziej spodobał. Te kolory, ten turkus i szarości z różem. Mi się on bardzo podoba. 








 Krasnal skończony lecz jeszcze nie obszyty czarnymi kreskami.


Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz pozostawione tutaj komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Wspaniały haft skrzacikowy..świetnie wkomponował się w zakładkę:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę szczęśliwego Nowego Roku:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten skrzacik. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bombowy krasnal, super zakladka😍

    OdpowiedzUsuń