piątek, 19 marca 2021

Zajączek z koszyczkiem i pisankami

Wielkanoc się zbliża to i zające z pisankami muszą być. Dawno nie wyszywałam wielkanocnych motywów. Moje ostatnie zajączki wielkanocne, które można zobaczyć tutaj powstały w 2018 roku. 

A to jeden z kilku zajączków, które ostatnio znalazłam. Jest ich zdaje się sześć, nie wiem ile uda mi się z nich wyszyć. 
Bardzo podobają mi się kolory w tym hafcie. 









A tak wyglądał mój zajączek zaraz po wyszyciu krzyżyków.


Cieszę  się, że spodobała się Wam moje zakładka z motywem kwiatów. Bardzo dziękuję za te miłe słowa, które zostawiacie w komentarzach. 
 

9 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik :-) Mam nadzieję, że uda Ci się wyhaftować wszystkie z serii :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, zobaczymy. Długo mi zajmuje wyszycie jednego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest tan haft i życzę powodzenia w wyszywaniu pozostałych do kompletu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym wszystkie mieć, ale nie wiem czy się uda.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajny hafcik :) Świetnie zając trzyma to jajko na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorowy hafcik :).

    Trzymam kciuki za pozostałe 5 wzorów :).

    OdpowiedzUsuń