niedziela, 12 lutego 2023

Biały Królik - Alicja w Krainie Czarów

Biały Królik
Widziałam już tego króliczka wiele razy, ale jakoś nie spieszyło mi się, żeby go wyszyć. Aż do teraz... Zobaczyłam go niedawno w jednej z gazet, pomyślałam, że muszę go w końcu mieć. 
I tak powstała zakładka z tym oto królikiem :) Jest nieco większych rozmiarów...















A tutaj jeszcze nieskończony, sporo czasu zabrało mi wyszycie go oraz te czarne kreseczki. 





A niedawno odwiedziłam EMPIK i tam widziałam całą kolekcję różnych gadżetów m.in. z tym króliczkiem. I nawet sobie kubek kupiłam do kolekcji :)




3 komentarze:

  1. To królik z "Alicji w Krainie Czarów". Też takiego wyszywałam tylko w wersji czarnej :-). Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny królik!
    Czasami musi nadejść właściwy czas na wyhaftowanie danego wzoru 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontury zawsze robią cuda :)

    OdpowiedzUsuń