sobota, 14 września 2024

Kilka dni w Sopocie...

Ostatnie kilka dni spędziłam w Sopocie. Potrzebowałam chwili odpoczynku, ostatnio nie pamiętam kiedy miałam wolnych kilka dni. Niestety na mój ukochany haft czasu mam coraz mniej. Narobiłam trochę zdjęć w Sopocie i chciałam się z Wami nimi podzielić. 
Mam nadzieję, że kolejny wpis będzie już związany z kolejnym haftem.

Na początek pochwalę się pamiątkami, które sobie kupiłam
Magnesik musi być :)



Kupiłam też kilka zakładek do książki










A poniżej wstawiam zdjęcia Sopotu
(zdjęcia wrzucam chaotycznie)















































































































































































Taki zachód słońca






























































Sopot wieczorem też jest piękny









Lubię neony i też zrobiłam im trochę zdjęć (to witryna "słodkiego sklepu")
















Miasto wieczorem wygląda pięknie




































































































































I to już koniec zdjęć z Sopotu :)


1 komentarz: