sobota, 22 kwietnia 2017

Woreczek z sowami


Woreczek z sowami. 

Wiem, że już go pokazywałam na blogu, dla przypomnienia jeśli ktoś nie widział to można go zobaczyć tutaj

Ostatnio woreczek przeszedł małą metamorfozę. Niedawno kupiłam nowy sznureczek, tamten poprzedni się przerwał. Odwiedziłam ostatnio pasmanterię, nie było dużego wyboru sznureczków a ten wpadł mi w oko od razu. Chyba pasuje.

Tak więc woreczek z sowami pojawia się na blogu po raz drugi z dwóch powodów:
pierwszy powód - nowy sznureczek 
drugi powód - w poprzednim wpisie dodałam tylko dwa zdjęcia, natomiast teraz postanowiłam zrobić mu sesje zdjęciową
















Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz pozostawione tutaj komentarze.
Pozdrawiam serdecznie 

9 komentarzy:

  1. Cudowne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe sznureczki pasują dużo bardziej.
    Piękne sówki, a woreczki bardzo zgrabne uszyłaś :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne woreczki! Śliczne sowy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ten sznurek bardziej pasuje. Dodaje kontrastu do tkaniny i pasuje do kolorystyki sów. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supreaśne są te Sówki, a woreczki są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są! Urocze sówki!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te woreczki :-) Kolorowe i radosne :-)

    OdpowiedzUsuń