środa, 15 sierpnia 2018

Wakacje w Sopocie

Ostatnio mało tutaj zaglądałam, wiadomo miesiąc wakacyjny upały...
Udało mi się z rodziną pojechać na kilka dni nad morze do Sopotu. 
Pogoda dopisywała, więc opaliliśmy się i porobiłam trochę zdjęć, którymi chciałam się z Wami podzielić. 

Do Sopotu przyjechaliśmy rano ok. godz. 8.
Choć było rano, to było już ciepło tylko trochę pochmurnie.













Pięknie zagospodarowana zieleń.

Bardzo mi się podobają te drzewka wieczorem.

Codziennie wieczorem na ulicy były przepiękne balony.

Krzywy domek w dzień i wieczorem.




Morze i molo












































Któregoś dnia przeszliśmy się do Opery Leśnej i po drodze zrobiłam trochę zdjęć.






I przyszedł czas na wyjazd. Wszystko co dobre szybko się kończy.


I jeszcze na koniec poszliśmy na lody, to moja porcja :)


Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia:-) Nigdy nie byłam w Sopocie a z tego co widzę to bardzo urokliwe miasto...może kiedyś i ja tam wpadnę:-)

    OdpowiedzUsuń