czwartek, 23 kwietnia 2020

Kwiatowy motyw

Kilka godzin temu skończyłam szyć ten haft. Już go kiedyś pokazywałam tutaj na blogu, nawet mam poduchę z tym motywem lecz trochę w innych kolorach. Poprzedni mój haft z tym motywem do zobaczenia tutaj a gotowa poducha tutaj. 
Ten poprzedni haft jest nieco inny jeśli chodzi o wymiary, powiększony został o boczne kwiaty natomiast ten jest w takim wymiarze jak na schemacie. 
Bardzo lubię ten motyw kwiatowy. 














Zaraz po skończeniu wyszywania lecz jeszcze bez fioletowych kresek. 


Jedna strona już z konturami


I na początku 


4 komentarze:

  1. Śliczny hafcik. Kolorki dobrałaś znakomicie, są bardzo wiosenne. Z tego haftu też będzie podusia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten haft :-) z kwietną łąką mam skojarzenia :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy haft i pięknie wykonany. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. pastelowy?przepiękny hafcik

    OdpowiedzUsuń