czwartek, 2 kwietnia 2020

Neonowe sowy - worek

Kolejny woreczek w mojej kolekcji się pojawił. Tym razem zagościły na nim sowy w neonowych kolorach. Na zdjęciach te kolory wyglądają nieco inaczej niż w rzeczywistości. Niestety aparat nie oddaje tego. Mam już podobny woreczek, ta duża sowa jest taka sama jak na moim poprzednim woreczku, którym możecie zobaczyć tutaj tylko jest w zupełnie innych kolorach. Natomiast ta druga sowa na kieszonce jest inna, nieco większa. Oba woreczki są prawie jednakowe jeśli chodzi o wielkość.
Tak wygląda przód


A tak wygląda tył mojego woreczka

Przód z bliska 




  
Tył z bliska 





Podszewkę wszyłam tą z flamingami, bo niestety nie miałam innego materiału. Myślę, że nie wygląda to najgorzej. Bardzo się starałam. Wszystko szyłam ręcznie.




Jak wiecie nie jest to mój pierwszy woreczek, już kilka zrobiłam i pokazywałam tutaj. 
Dla przypomnienia możecie je zobaczyć klikając w następujące linki:

3 komentarze: