niedziela, 26 lipca 2020

Króliczek Somebunny z kwiatuszkiem po raz drugi

Tego króliczka wyszyłam po raz drugi. Poprzedniego pokazywałam tutaj na blogu niedawno dla przypomnienia można go zobaczyć TUTAJ.
Ten poprzedni jest w całości szyty muliną Ariadna natomiast ten jest mieszany, trochę DMC a trochę Ariadna. 
Temu króliczkowi sama dobrałam kolory, natomiast ten poprzedni jest wyszyty kolorami jak w rozpisce. Niektóre kolory już mi się pokończyły dlatego pozmieniałam trochę. 
Sporo czasu zajęło mi jego wyszywanie, myślałam że pójdzie szybciej.  









I jak zawsze kilka zdjęć zaraz po wyszyciu a jeszcze przed czarnymi kreseczkami, które nadają ostrości i wyrazistości.



Bardzo się cieszę, że zaglądacie tutaj do mnie. Jest mi bardzo miło. 
Fajnie, że czasami też zostawicie jakiś komentarz. 
Bardzo Wam za to dziękuję i pozdrawiam :) 

3 komentarze: