niedziela, 18 października 2020

Kolejna kosmetyczka z króliczkiem Somebunny To Love

Kolejna kosmetyczka w mojej kolekcji z króliczkiem Somebunny To Love.
Hafty pokazywałam już na blogu dla przypomnienia można je zobaczyć TU i TU
Bardzo podobają mi się króliczki z serii Somebunny To Love i chciałabym je mieć wszystkie. 
Może kiedyś wszystkie uda mi się je wyszyć. A ten jest szczególnie słodki. 
Nie chciałam żeby leżały w pudełku i postanowiłam je umieścić na rzeczach, które będę mogła gdzieś zabrać ze sobą. Kosmetyczka taka przydaje mi się kiedy gdzieś wyjeżdżam. Jedną mam już kilka lat i często zabieram ze sobą jak gdzieś jadę. 

Tak wygląda przód mojej kosmetyczki 







A tak wygląda tył





Jeśli chodzi o podszewkę w małej kieszonce z tyłu, to jest ona uszyta z weluru w przepiękne wzory. Zostało mi trochę skrawków tego przepięknego materiału z poduszki i szkoda mi było ich wyrzucić. Wymierzyłam i akurat starczyło mi na podszewkę do małej kieszonki.


Jeśli zaś chodzi o podszewkę kosmetyczki to podobnie jak poprzednia, którą pokazywałam TUTAJ jest ona ze spodni bawełnianych. Bardzo fajny i miły w dotyku materiał. Szkoda było mi go wyrzucić. Myślę, że świetnie nadaje się jako podszewka do mojej kosmetyczki. Zamek błyskawiczny też jest z odzysku. 

A to poduszeczka z materiału, który wszyłam w małą kieszonkę jako podszewkę. Tak mi się ten materiał spodobał w sklepie, że musiałam go kupić chociaż na jedną poduszeczkę. Jest to welur w przepiękne wzory. Bardzo miły w dotyku. 


Cieszę się bardzo, że do mnie tutaj zaglądacie. Czasami napiszecie kilka miłych słów w komentarzu.
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Piękna ta kosmetyczka z hafcikami. Materiał bardzo ciekawy i nie dziwię się że Ciebie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego! Jeszcze nie widziałam tego motywu na kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kosmetyczka. Napracowałaś się przy niej, ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń