sobota, 3 kwietnia 2021

Zajączek wielkanocny z pisankami

To drugi z serii zajączek wielkanocny. Pierwszego pokazywałam tutaj.
Podobają mi się wszystkie, ale sporo czasu zajmuje mi wyszycie jednego. 
Haft jest mały, ale wiele w nim kolorów. 








Jak zawsze pokazuję haft bez konturów. Uwielbiam te kreseczki, bo dzięki nim haft nabiera ostrości i wyrazistości. 



Upiekłam ostatnio trochę ciasteczek kokosowych. Lubię mieć w słoiku ciastka, kiedy mam ochotę na coś słodkiego to sięgam po nie.





Zdrowych, Radosnych Świąt 
Wesołego Alleluja!

2 komentarze:

  1. Wspaniały hafcik.Zdrowia , radości i odpoczynku od szarej rzeczywistości w te święta życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączek haftowany wspaniały a i te ciasteczkowe równie urocze :)
    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego wiosennego nastroju,serdecznych
    spotkań w gronie rodziny i przyjaciół oraz
    wesołego „Alleluja”.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń