wtorek, 9 maja 2017

Peter Rabbit

Jak już wiele razy na blogu wspominałam uwielbiam zajączki, króliczki... Ten królik "chodził" za mną już od dawna. Bardzo podoba mi się kolorystyka i w ogóle on cały. Jest on wyszyty muliną Ariadną, może te kolory nie są takie, jak być powinny ale mi się on podoba.

A oto kilka zdjęć mojego królika:








I jeszcze kilka zdjęć w wersji roboczej:






Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozostawione komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

10 komentarzy:

  1. Basiu piękny ten Twój króliczek:-)) Od dawna też za mną chodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy maluszek ! Ma w sobie coś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten króliczek :) Nie dziwię się, że tak za Tobą chodził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie wzorki z tej serii. Są prześliczne. Sama chciałabym popełnić kilka. Twój wybór jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten króliczek, taki trochę vintage :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się nim. Jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w twoim wykonaniu jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. Super królik! Miałam go haftować na te święta ale niestety nie wyrobiłam się.

    OdpowiedzUsuń