wtorek, 23 maja 2017

Serce i krzyżyk

Pewnie pamiętacie zabawę w kółko i krzyżyk, ja pamiętam doskonale. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz ten wzór od razu przypomniała mi się właśnie ta zabawa. 
Tylko u mnie nie jest to kółko i krzyżyk tylko serce i krzyżyk. 

Haft ten powstał kilka lat temu, tylko przeleżał w półce bo nie był do końca skończony. Kiedy czegoś szukałam akurat wpadł mi w ręce. Pomyślałam, że muszę go skończyć.
Wszyłam podszewkę, zamek i gotowe. 

Może on służyć jako kosmetyczka, czy piórnik... Zastosowań jest wiele.
Tak oto prezentuje się pierwsza strona mojego piórnika/kosmetyczki:


A druga strona wygląda tak, wzór jest taki sam ja na stronie pierwszej, z tym że kolory są bladsze.




A tak wygląda w środku:







Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz pozostawione komentarze.
Zapraszam ponownie

7 komentarzy:

  1. Podziwiam, bo ja szyć nie za bardzo... Świetna kosmetyczka wyszła.:) Basiu, prześlę ci wzór, ale musisz mi podać swój adres mailowy. Najlepiej napisz do mnie - na moim blogu jest taka opcja. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł ! urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kobiecy drobiazg z haftem. Zadbałaś też o wnętrze - tkanina w kwiatuszki dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń