niedziela, 27 sierpnia 2017

Kwiatowa kosmetyczka

Kwiatowa kosmetyczka powstała kilka dni temu, ale dopiero teraz porobiłam trochę zdjęć żeby pokazać ją na blogu.
Jak tylko zobaczyłam w internecie ten schemat wiedziałam co z niego powstanie :) Myślę, że pasuje idealnie. 








Tak wygląda tył mojej kosmetyczki. Nie chciałam żeby był pusty, pomyślałam, że zrobię jakąś kieszonkę ale nie miałam pomysłu jaki haft tam wyszyć. Przejrzałam moje schematy i znalazłam takie guziki, agrafki. Spodobały mi się i są :)


Jeszcze kilka zdjęć samego haftu.








I haft bez konturów.


Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kosmetyczka i kwiatek idealnie do niej pasuje:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, przepiękna jest ta kosmetyczka, naprawdę rewelacyjnie Ci to wyszło! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczka śliczna. Romantyczna a zarazem taka przydasiowa.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki prześliczny maczek! Do tego wyczarowałaś cudną kosmetyczkę. Prawdziwa śliczność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kosmetyczka i jak pięknie wykonana!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kosmetyczka, super to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...Przepiękna jest ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te kwiatuszki na swojej liście do wyhaftowania i ciągle się nie mogę zebrać. Ale Tobie tak pięknie to poszło, że chyba muszę się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombowe! I kosmetyczka, i hafty, które na nią wybrałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł i świetne wzory. Podoba mi się, że ten tył również zapełniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft i superaśna kosmetyczka:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyczka jest cudna! sam kwiat zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń