poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Myszki cz. 1 oraz małe zakupy

Jakiś czas temu rozpoczęłam ten haft, ale wolno mi to idzie. Ostatnio nie mam za bardzo czasu na haftowanie. I idzie mi bardzo wolno. Wolę mniejsze hafty, które skończę za kilka dni a ten nie wiem kiedy skończę. 
Na dzień dzisiejszy mam tyle:


Wakacje się kończą to i ostatnio pojawiły się w sklepach artykuły szkolne. Ja uwielbiam długopisy, ołówki oraz zeszyty i inne tego typu rzeczy... Kiedy robiłam zakupy natchnęłam się na różne piękne rzeczy nie mogłam się powstrzymać żeby ich nie kupić. Wybrałam troszkę dla siebie :)

Do szkoły już nie chodzę, ale kalendarz zawsze się przyda. Mam z poprzednich lat więc kupiłam i teraz. Lubię te kalendarze z Interdruk. Każdy dzień na osobnej kartce i format a5. Dużo stron do zapisywania. Dla mnie jest super.


To kupiłam dziś :) Uwielbiam motywy tropikalne, liście, monstery...


Tak się prezentuje jeden z zeszytów z pachnącymi długopisami. 

Zeszyty, które kupiłam mają piękny motyw również wewnątrz. I te motywy liści... 


Kilka długopisów i ołówków, które zakupiłam kilka dni temu. Te z babeczkami w dodatku pięknie pachną :)


A kilka dni temu kupiłam taki kalendarz. Kupiłam go ze względu na piękną okładkę. 
Bardzo lubię takie motywy zwierzęce. 

I ostatni mój zakup to odblask - króliczek. 

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Udane zakupy. Zeszyt z okładką jelenia podoba mi się najbardziej, też lubię tego typu motywy. Życzę więcej czasu na haftowanie i ukończenie rozpoczętego haftu :)

    OdpowiedzUsuń