niedziela, 17 marca 2019

Teatime Treats - Bebunni

Jest już połowa marca a u mnie na blogu dopiero pierwszy wpis w tym 2019 roku.
Ostatnio mam mało czasu na blog, chociaż na haft trochę czasu zawsze znajdę.

Na pierwszy wpis w tym roku wybrałam słodkie króliczki Bebbuni. Króliczki po zakupach wybrały się na filiżankę herbaty z ciasteczkiem i ploteczki. 
Haftowało się bardzo przyjemnie i dość szybko. 
Ja uwielbiam króliczki, ja tylko zobaczyłam te nie mogłam się powstrzymać. Mają takie piękne kolory i ten motyw. Ja je uwielbiam. Myślę, że znajdą miejsce na mojej ścianie.














Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Cudne slodziaki! Tez mi sie marzy jakis Bebunni, ale jakos nie umiem sie za nie zabrac :(
    Zapraszam do mnie do bloggera, musialam sie przeniesc bo bloxa zamykaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już u Ciebie, widziałam że się przeniosłaś :)

      Usuń
  2. miło cię powitać,śliczny hafcik,misterny i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te króliki. Masz rację wyszywam się je super.

    OdpowiedzUsuń