niedziela, 28 czerwca 2020

Zakładka - króliczek z balonami

Kolejna zakładka w mojej kolekcji się pojawiała. Tym razem znalazł się na niej króliczek z balonami. Jest ona nieco większych rozmiarów niż standardowe zakładki, bo jest sporo szersza. Dużo czasu zajęło mi jej wyszywanie. Najwięcej czasu zajął mi ten króliczek. Dużo jest rożnych odcieni brązów, beżów. Trochę pomyłek było i prucia. Kilka dni nad nią spędziłam ale myślę, że było warto. 







 I jak zawsze haft zaraz po wyszyciu, bez konturów. 



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz za kilka miłych słów napisanych.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka! Ten króliś jest uroczy!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten wzorek. Wspaniała zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik! Pięknie wygląda na zakładce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Im więcej pracy tym większa satysfakcja z jej wykonania. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładeczka a króliś przesłodki ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    K.

    OdpowiedzUsuń