wtorek, 14 września 2021

Ptaszkowa zakładka i wycieczka do ZOO

Przypadkowo ostatnio zauważyłam ten wzór. Spodobał mi się motyw i kolory. 
Nie są skomplikowane, szybko poszło wyszywanie ich. I jest kolejna zakładka do kolekcji :)
Bardzo lubię takie haftowane zakładki do książki. 










A to etapy powstawania 




Wyszycie tych ptaszków zajęło mi cały dzień. 


ZOO CHORZÓW
Ostatnio wybrałam się na wycieczkę do ZOO w Chorzowie i zrobiłam trochę zdjęć...
Może więcej jak trochę, zatem zapraszam na moją fotorelację z wycieczki. 







Kilka zdjęć z Mini ZOO, gdzie są moje ulubione króliczki, ale nie tylko...
Oczywiście moją największą uwagę przykuły właśnie króliczki, a szczególnie jeden - ten biały :)

Ten biały jest cudowny, nawet przyszedł do mnie i go pogłaskałam :)
On jest cudowny...




















Na początku nie było świnek morskich.



 Ale jak poszłam tam po raz drugi to już były.



Szynszyli niestety w tym roku nie było.














































































































































































To tyle na dziś, trochę tych zdjęć narobiłam :)
Bardzo się cieszę, że tutaj zaglądacie.
Dziękuję za odwiedziny oraz komentarze. 
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Krásna vtáčia záložka!
    A zoo tiež super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka! I extra wycieczka do zoo :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje okolice! Do Parku kiedys chodzilismy co niedziele i karmilismy lamy suchym chlebem :) A Zyrafa przy przystanku tramwajowym jest super! I ciesze sie, ze wrocili do pierwotnego "koloru" bo w ciapki zle wygladala. Oj, tesknie za Slaskiem :(
    Ptaszki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ptasia zakładka rewelacyjna,w Chorzowie to ja byłam jeszcze w podstawówce

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka świetna. Widać że wycieczka do zoo była udana :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń