sobota, 2 stycznia 2021

Warszawa

Nowy 2021 rok zaczynam od Warszawy.
Zobaczyłam ją w gazecie Igłą Malowane, ledwo udało mi się ją kupić. 
Ten haft od razu mi się spodobał jak tylko go zobaczyłam w gazecie.
Uwielbiam takie kolory i te kontury, które akurat w tym hafcie trochę czasu zajęły.
Haft ten skończyłam przed świętami. Myślałam, że jego wyszywanie pójdzie szybciej, bo kolorów nie ma tak dużo ale jednak zajął mi sporo czasu. 
Powiem nieskromnie, że mi się ten haft bardzo podoba i jestem z niego bardzo zadowolona.  Szkoda, że nie ma innych miast i pięknych miejsc. 














W tym hafcie kontury mają największe znaczenie. Bez czarnych kresek nie widać nic.


Tylko kilka kresek i już coś widać... Jak uwielbiam zawsze kontury tak w tym hafcie były one dosyć dużym wyzwaniem. Było ich dużo i sporo czasu zajęło mi ich szycie. Było to dosyć skomplikowane.

 Dziękuję za życzenia oraz miłe słowa jakie zostawiacie w komentarzach. 
Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie.

Na koniec chciałam życzyć Wszystkiego Dobrego w 2021 Roku.

7 komentarzy:

  1. Ale cudny <3 w sumie krzyżyki to samo tło :D to kontur "robi robotę" szkoda że nie ma innych miast :( chętnie machnęłabym taki Kraków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Też bym chciała zobaczyć inne polskie miasta w tych kolorach i w tym stylu.

      Usuń
  2. Przepiękny haft :-) Chętnie Kraków bym ubrała w takie kontury :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy haft. Coś takiego widzę pierwszy raz. Przepięknie go wykonałaś. Widać każdy szczegół architektury. Jest z czego być dumnym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie WOW! Pięknie wyszła ta Warszawa.

    OdpowiedzUsuń