sobota, 23 stycznia 2021

Michael Powell - zakładka w serca

Bardzo lubię hafty w tym stylu. Tą zakładkę już wyszywałam kilka razy. Raz już ją pokazywałam tutaj. Wtedy wyszyłam ją na lnie, a teraz na białej kanwie. Jest trochę kolorów mieszanych, w ogóle kolorów jest sporo w tym hafcie. Mi się bardzo podoba ona na białym tle, może jeszcze wyszyję sobie ją na kremowej kanwie. 









Tą kremową wyszyłam lata temu. Kolory sama dobierałam. Natomiast teraz kolory są takie jak podaje autor. W kremowej do konturów użyłam dwóch nitek i są one takie grube.


Zaraz po wyszyciu krzyżyków

 Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się mój zimowy miś.
Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie i zostawiacie komentarze. 
Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo ładny wzór na zakładkę .Jeżeli chodzi o kontury to bardzo często podane jest żeby robić je z dwóch nitek ale doszłam do wniosku że na małych wzorach lepiej wygląda kontur z pojedynczej nitki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór taki uniwersalny, dzięki czemu pięknie prezentuje się i na białym i na kremowym materiale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Mam słabość do zakładek, Twoje są rewelacyjne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie zakładki śliczne. Podziwiam za samodzielny dobór kolorów na kremowej zakładce - wyszło przepięknie. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. i od razu mozna pokochac czytanie,piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zakladki, chociaz ja moje przerobilam na banerki, zal chowac do ksiazki :P
    Ta z podwojnymi nitkami w backstitchach bardziej mi sie podoba, bo dla mnie projekty MP to wlasnie te nierownosci i grube krechy :D

    OdpowiedzUsuń