czwartek, 11 marca 2021

Kwiaty w wazonie

Tym razem zakładka w wiosennym klimacie. 
Od dawna mi się ona podobała, zabierałam się za jej wyszycie od kilku lat. 
Dużo czasu zajęło mi szycie tych kwiatków. Już ich miałam dosyć, ale jakoś się udało.
Mi się ona bardzo podoba, ten wzór i te kolory.












Zaraz po wyszyciu wszystkich krzyżyków wyglądała tak.

I już z konturami

A tak wyglądają obie. 
Góra i dół niemal takie same. Obie są w podobnym stylu. Podobne, choć nie takie same wazony. Tylko motyw inny. 
Ta z serduszkami dużo łatwiejsza do wyszywania, dużo mniej czasu jej poświęciłam. Ta z kwiatami do wyszywania była dla mnie koszmarem. Spędziłam nad nią bardzo dużo czasu. Zawsze mi się ona podobała. Najważniejsze, że już ją mam. Raczej po raz drugi się za wyszywanie jej nie zabiorę, mam już jej dość.






Zakładkę z serduszkami pokazywałam tutaj

Bardzo dziękuję za te piękne słowa pod moim poprzednim haftem. Cieszę się, że spodobał się Wam mój króliczek oraz materiał na jakim go wyszyłam. 
Jeszcze zagoszczą tutaj króliczki Somebunny To Love. 

13 komentarzy:

  1. Obie zakładki bardzo ładne :) tą z serduszkami mam ale ta z kwiatami wisi dalej w planach do wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ta z sercami jest łatwa i szybko się ją wyszywa, ale ta kwiatowa to jest dopiero wyzwanie. Mnóstwo kolorów w tych kwiatkach jest i to zajmuje bardzo dużo czasu. Ale za to wygląda pięknie po wyszyciu. Od dawna mi się ona podobała i tak się za nią zabierałam. W końcu ją mam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne są, podziwiam cierpliwość do tych wszystkich back stitchy, są bardzo dekoracyjne, haft bez nich jest bez wyrazu, ale wyszywania ich mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli chodzi o tą zakładkę to najwięcej czasu zajmują te kwiaty. Backstitch robi tutaj całą robotę, zresztą nie tylko tutaj. I są one w tym hafcie dosyć trudne do zrobienia to prawda. Mnóstwo czasu zajęła mi ta zakładka.

      Usuń
    2. Mogę sobie wyobrazić jak długo ją wyszywałaś :)

      Usuń
  3. Twoja zakładka jest przepiękna;) Te wzory faktycznie potrafią wystawić cierpliwość na próbę ale efekt końcowy wszystko wynagradza;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Te kwiaty szczególnie, bo serca wyszyłam w dwa dni. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  4. Wspaniała jest ta kwiatowa zakładka. Sercowa zakładka pasuje do niej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym z taką poczytała,super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam :)

      Usuń