wtorek, 2 marca 2021

Somebunny To Love - moje ukochane króliczki

Dawno nie pokazywałam tutaj mojego ukochanego króliczka z serii Somebunny To Love.
Skończyłam go kilka dni temu, w planach miałam go od dawna. 
Te króliczki są takie słodkie, zakochałam się w nich i chcę mieć je wszystkie. 
Póki co jest kolejny do kolekcji. 



















Zaraz po wyszyciu wszystkich krzyżyków, albo prawie wszystkich. Przy robieniu konturów zawsze zauważę, że jakiegoś krzyżyka brakuje. No i materiał jeszcze przed prasowaniem.



 Cieszę się, że tutaj zaglądacie do mnie oraz zostawiacie komentarze.
Bardzo dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten króliś i jest tak uroczy że odrazu zaczynam się uśmiechać:-))) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek prześliczny a na lnie wygląda bosko;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny słodziak :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te Twoje królisie. To szare tło świetnie pasuje do haftów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy króliczek. A mam pytanie na jakim materiale jest wyszyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest len, ale nie wiem dokładnie jak nazywa się ten materiał. Kupuję go zawsze w sklepie z tkaninami.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. No śliczny obrazek, uwielbiam tą serię, ale też jest pracochłonna 😊

    OdpowiedzUsuń