piątek, 24 grudnia 2021

Miś...

Miałam go pokazać wcześniej, ale jakoś nie miałam czasu...
Zobaczyłam tego misia niedawno w jednej z gazet i tak mi się spodobał, że zaraz się zabrałam za wyszywanie go. Tak się złożyło, że skończyłam poprzedni haft i od razu przygotowałam sobie muliny na tego misia. Niby mały wzór, ale trochę czasu mi zajął. 








Zrobiłam też zdjęcia jeszcze bez konturów. Niby kilka czarnych kresek a haft zupełnie inaczej wygląda bez nich. 


Jeszcze trochę zdjęć z Katowic.
Zrobiłam jeszcze kilka zdjęć temu uroczemu misiowi, który siedzi sobie na rynku przy choince.







Przy choince oprócz misia są jeszcze inni...








I jeszcze kilka zdjęć z katowickiego rynku


















Wesołych Świąt :)

11 komentarzy:

  1. Krásna výšivka medvedíka i voanočná výzdoba.
    Prajem krásne Vianoce v kruhu rodiny!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za zdjecia z Katowic! Na rynku bylam niecale 5 min, ale wiecej czasu nie mialam, moze kolejnym razem lista do zrobienia bedzie krotsza i naciesze sie moim miastem?
    Wesolych swiat! Misio slodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misiaczek oraz fajna fotorelacja. Spokojnych oraz zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki misiaczek Kochana!
    Bardzo podobają mi się takie słodziaki,jestem pewna
    że to będzie cudna ozdoba świateczna.
    Katowice pięknne i bardzo blisko mnie;)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio cudniasty;) Katowice w świątecznej scenerii są przepiękne;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio prosto do zakochania, jest śliczny. :)
    Pięknie przyozdobiony rynek miasta. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale slodki misiek :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiaczek taki radosny Mały urokliwy hafcik. Oj tak łanie bylo w Kaowicach? super

    OdpowiedzUsuń